Fiscales

Fiscales Oy on verotuksen, yhtiöoikeuden, laskentatoimen ja yrityskauppojen osaava ja vastuullinen asiantuntija.

Valikko

LEHDISTÖTIEDOTE FONDIAN JA FISCALESIN YHTEISTYÖSTÄ

Financial Timesin FT Innovative Lawyer Awards 2013 -yritysstrategiapalkinnon voittaja Fondia laajentaa toimintaansa yhdistämällä lakiasioiden laajan asiantuntemuksensa verotuksen kokonaisvaltaiseen ymmärtämiseen.

Fondia ja Fiscales aloittivat kesän alussa asiakkailleen runsaasti etuja luovan yhteistyön, joka mahdollistaa lakiasioiden laajan asiantuntemuksen yhdistämisen verotuksen kokonaisvaltaiseen ymmärtämiseen. Verokysymykset ovat olennainen osa taloudellista toimintaa ja liiketoiminnan kehittämistä. Asiakkaille Fondian ja Fiscalesin kumppanuus mahdollistaa asiantuntevan ja kokonaisvaltaisen ratkaisun saavuttamisen ammattitaitoisesti ja tehokkaasti.

”Veroasiat ovat nykyään merkittävässä osassa lähes kaikissa taloudellisissa toimissa, esimerkiksi yritysjärjestelyissä, sopimuksissa ja työlainsäädännössä”, toteaa Fondian toimitusjohtaja Salla Vainio. ”Verotukseen liittyvien näkökulmien huomioiminen etukäteen mahdollistaa verosäästöjen aikaansaamisen sekä pienentää verovelvollisen veroriskiä merkittävästi”, lisää Fiscalesin toimitusjohtaja Karri Nieminen.

Fondia on vuonna 2004 perustettu kansainvälisesti palkittu lakipalvelualan edelläkävijä, joka tarjoaa yrityksille suunnattua liiketoimintalähtöistä lakipalvelua niin päivittäisessä liiketoiminnassa kuin vaativissa projekteissakin. Fondialla on toimipisteitä Suomessa, Ruotsissa ja Virossa. Fiscales on vuonna 2006 perustettu verotuksen ratkaisuja sekä kotimaisissa että rajat ylittävissä tilanteissa yrityksille ja yksityishenkilöille tarjoava veroneuvontayritys. Fiscalesin toimistot sijaitsevat Helsingissä ja Turussa. Fiscalesin palveluihin kuuluu myös laskentatoimen osaaminen ja tilintarkastuspalvelut.

Lisätietoja yhteistyöstä:

Salla Vainio